5 Dakikalık Anket | Hayat40tansonra

5 Dakikalık Anket

Aşağıda gördüğünüz anket, tamamen blogdaki yazılarını, blog düzenini (görsel olarak) sizden gelen cevap ve öneriler doğrultusunda iyileştirme amaçlıdır.

Herhangi bir kişisel bilgi girmeyi gerektirmeyen ve en fazla 5 dakikanızı alacak bir ankettir.  Anketi tamamladıktan sonra "GÖNDER" butonuna basmanız yeterli. Serbest metin alanı yetersiz gelirse öneri ve tavsiyelerinizi yorumlar kısmına yazabilirsiniz. (Telefonunuz yada bilgisayarınızda Google hesabınız açık değilse yada Google hesabı ile yorum yapmak istemezseniz, anonim seçimi yaparak yorum yazabilirsiniz.)

Katılımınız ve ilginiz için şimdiden teşekkür ederim:-)

Yorum Gönder

21 Yorumlar

  1. Ankete inşallah faydam olmuştur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık hocam, teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sağolun 🙏 ☺️

      Sil
  4. Katıldım ben de. Bloğunuz uzun ömürlü olsun. :)

    YanıtlaSil
  5. Anketi cevapladım ancak orda reklam konusundaki düşüncemi belirtmek için yeterli kısım yoktu burdan yazayım dedim. Reklam kullanabilirsiniz tabii ki, ancak ben boyutunu eleştirmek istedim. Sayfaya girer girmez tüm dikkati onlar çekiyor hem renk hem boyut olarak, bloğunuzun önüne geçiyor. Bu ayrıntıyı ifade etmek istedim :))
    Kolay gelsin, sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri bildiriminiz benim için çok önemli ve değerli, öncelikle bunun için teşekkür ederim:) Tavsiyeniz doğrultusunda yeni bir düzenleme yaptım:) En azından ebat olarak biraz küçültme ve ilk görünen yerlerde reklam kaldırma şeklinde:)

      Sil
  6. Süper olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. İnstagram üzerinden katıldım:))) Bloğunuzu ve yazılarınızı çok seviyorum, umarım daha uzun yıllar yazılarınızı okuruz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim katılımınız ve desteğiniz için:)

      Sil
  8. ben blogunuzda hiç reklam görmüyorum ya da nasıl diyeyim postlarınızın içinde olmayınca sanırım rahatsız olmuyorum, reklam alabilmeniz güzel bence. Uzun soluklu bir blog yaşamınız olur dilerim, keyifle okuyoruz, takipteyiz. İyi gezmeler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayın için reklamların rahatsız edici olduğunu geçte olsa anladım:) O yüzden şimdilik:) kaldırdım. Çok teşekkür ederim katılım ve desteğiniz için:)

      Sil
  9. güzel bir anketti :) kırmızımsı turuncumsu yazan benim :D

    YanıtlaSil
  10. Tabii ki doldurdum, instagram kullanmadığım için blog feed'inden takip ediyorum yazılarınızı. Bir de özellikle ilk soruya birden fazla seçenek koyulsaymış keşke çünkü gezi yazılarının tarihi, doğa ve lezzet durakları her üçü için de keyifle okuduğuu belirtmek isterdim :) Kolaylıklar dilerim, keyifle takip ediyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım için çok teşekkür ederim:) İlk soru ile ilgili benzer geri bildirimler geldi. Hepsini tek tek not aldım:)

      Sil