Destek Ol

hayat40tansonra

Hayat40tansonra olarak "Hakkında" isimli yazıda; blog sitemizin nasıl yayına başladığı, bu macerada kimlerle beraber yol aldığı, kimlere hitap ettiği, neleri hedeflediğinden ve en önemlisi sizlerin yani okur arkadaşların verdiği büyük destekten kısaca bahsetmeye çalıştım. 

Asıl konuya geçmeden önce blog ile ilgili bir kaç teknik bilgi vermek istiyorum. Bildiğiniz gibi bu site blogspot uzantılı, yani Google'ın sağladığı bir hizmet ve ürün. Bu sebeple de blogun tüm güvenlik, teknik alt yapı, sertifikaları Google tarafından sağlanıyor ve sürekli olarak güncelleniyor. Yani sizler için güvenli bir site. Bu sitede güvenliğinizi ihlal edecek herhangi bir problem olmadığını bilmenizi isterim.

Günümüzde insanların birbirlerine selam vermekten itina ettiği, bir teşekkürü bile çok gördüğü bir ortamda birilerinden destek beklemek ne kadar doğru olur bilemiyorum ama ben, bu blogun okuyucuları, yani sizlerle aramda karşılıklı olarak samimi ve sıcak bir arkadaşlık olduğuna inanıyorum. 

Eğer bu yazıların size farklı konularda fayda sağladığını düşünüyorsanız ve siz de Hayat40tansonra'ya yada bana destek olmak istiyorsanız aşağıdaki seçeneklerden bir veya birkaçını yada üşenmezseniz hepsini yapabilirsiniz:-)

Yorum Yazmak : Blogları diğer benzer web sitelerinden yada bloglardan ayıran en önemli etken ve görünürlüğü artıran kısmı, okurlar ile yazarlar arasında "yorum" vasıtası ile kurulan iletişim. Bugüne kadar gelmiş tüm yorumlar beni gerçekten mutlu ediyor. Bunda da sanırım bana hak vereceksinizdir. Bir emek harcıyorsunuz ve eğer GERÇEKTEN BEĞENİLDİ ise bunu görmek emek sahibi için gerçekten değerli. Aynı durum, BEĞENMEMENİZ ve bu doğrultuda yapıcı TAVSİLEYERİNİZ için de geçerli. 

İzleme/Takip Etme : Yorum yazmak gibi, bir blogun görünürlüğünü artıran, okunduğu oranda da takip edildiğini gösteren diğer bir husus ise takip edilmesi/ izlenmesidir. Bu seçeneği seçtiğiniz taktirde size herhangi bir e-posta, yeni yazı yayını oldukça bir bilgilendirme olmayacağına emin olabilirsiniz. Ayrıca takip etmeniz durumunda herhangi bir kişisel bilginiz de benimle paylaşılmamaktadır. Nereden biliyorum, çünkü bende başka blogları bu şekilde takip ediyorum.

Takip Butonu

Yukarıda ki görselde "takip etmekten vazgeç" kısmı sizde "İZLE" şeklinde görülecektir. Tek yapacağınız izle butonuna basmak:-)

Sosyal Medyada Takip Edin / Yazıları Paylaşın : Bu blog okurlarının şu an büyük çoğunluğu benim gibi Blog Yazan Değerli Arkadaşlarım ile Sosyal Medya Arkadaşlarım, karşılıklı olarak birbirimiz takip ettiğimiz değerli insanlar. İlerleyen zamanlarda farklı platformlardan gelecek arkadaşlar, hem yeni yazı duyurularımı, hem de yeni kullanıcıları keşfedip, kendi hesaplarını da büyütmek adını sosyal medyadan beni takip edebilirler. Ve benimde kendilerini takip edeceğimden emin olabilirler. Bunun için yapmanız gereken tek şey ana sayfanın sağ üst tarafında ve orta sağ kısımda ki sosyal medya resimlerine tıklamak.

Sosyal Medya Takip Butonları


Son konu ve isteğim ise; bu blog yazılarının gerçekten iyi ve fayda katan yazılar olduğunu düşünüyorsanız, çevrenizde ki blog okumayı seven yakınlarınıza, sosyal medya arkadaşlarınıza tavsiye etmeniz:-)


Sabredip sonuna kadar okuduğunuz ve vereceğiniz destekler için şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla...

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. An interesting article. It made me familiar with the technical side of blogs. So far, I've only read articles. Thanks. Have a nice day

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you for your support:-) Seeing the articles read and friends supports are making me really happy :-)

      Sil
  2. Sizi tweterda takibe aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :-)) Tabi ki bende takip ediyorum artık 🙏☺️

      Sil
  3. Nice post thank you Elizabeth

    YanıtlaSil